Hela natten.....

... i egen säng...

Jag kan inte komma ihåg sist det hände....när hon var riktigt en bäbis tror jag....ett bra tag sen iaf.
Johnny la henne igårkväll vid 19.40 , vaknade till lite efter nån timme, men somnade om i sin säng efter en stund igen....sen vaknade hon inte förrän 09.10.i morse. Helt otroligt tycker jag...vilken tjej !!!
Jag sov väl ändå inte sådär himla bra...låg mest och väntade på att hon skulle börja skrika och vara otröstlig som vanligt....men icke....HOPPAS HOPPAS nu att det håller i sig.

Hela dagen idag har Moa varit på kanonhumör....riktigt glad, lekt för sig själv och ÄTIT riktigt ordentligt. Så underbart trevligt och härligt det har varit.

Fast det är klart....nu överdrev jag lite....nån tår kom det ju oxå :o)
                          



Igår lördag åkte vi från Bygdsiljum med tårar i ögonen (iaf jag) efter att ha lämnat Josefin. Det kändes nästan som att säga hejdå för alltid, även fast jag vet att hon kommer tillbaka. Åh, så jag hoppas att hon kommer ha det bra...det tror jag väl oxå..det kommer förmodligen vara helt fantastiskt för henne trots hemlängtan som nog kryper på ibland. Jag ska försöka vara duktig på bilduppdatering av Moa, så hon kan följa med här hemma även om hon är långt borta.

Vi kommer att sakna dig Josefin, men 10 månader går nog fortare än vi tror. Sen kan du komma och vara våran toppenbarnvakt igen :o)

             

Kommentarer:

1 Lisa:

skriven

Jag förstår din lycka över en hel natt, det är mycket värt. Undrar bara om det var mitt telefonsamtal som väckte henne =/ Jag har för mig att det var typ då jag tänkte höra om ni hade morgonkaffet klart!! Vi ses..!

2 Jossan:

skriven

Saknar er redan otroligt mycket!! Hoppas att tiden springer ivag, sa jag kan krama om er igen snart. Jag kampar pa allt jag kan, ar mycket tuffare an jag trodde. Lite som det militara tror jag.

Ta hand om er!! Vi hores snart!! (mamma hor av sig, nar jag ringt) Ni finns i mina tankar!!!

Tusen kramar

Kommentera här: