Rolig tisdag

Det blev premiärbesök på "stordagis" idag. Moa har längtat såååå, och kunde verkligen inte förstå varför jag var tvungen att stanna kvar med henne. Jag tror det kommer bli jättebra med dagis för henne igen, vi börjar klättra på varandra här hemma nu.
Imorrn ska hon oxå få vara där en sväng helt ensam, men det är jag då inte alls orolig för.....sen får hon börja på riktigt nästa vecka med sina 15 timmar.

På eftermiddan blev det bullbak här hemma för Moa o mig, Livia sov snällt ute i vagnen under tiden så vi fick vara ostörda.
Jag måste säga att jag är riktigt förvånad över vårt sammarbete med bullsen.....inte ovänner en enda gång!!!  Moa gjorde oxå helt egna bullar...allt från utkavlandet till fyllningen, rullandet och penslingen - kanon, och hon var framförallt jättenöjd med sig själv :)

Sen var det sång, dans, lek och matlagning resten av dagen :)

SNÄLLA BARN IDAG !





Kommentarer:

1 Inga-Lill:

skriven

Fina bullar! Och fina barn! Vad duktiga ni är på att baka, ser gott ut=)

2 Linnea:

skriven

Bullarna ser riktigt goda ut! Va kul att ni bakar ihop. Nova har själv kommit in i ett riktigt bakaril, så där lämpligt bra inför hennes 4 årsdag. :-) Hoppas vi hinner smaka på era bullar innan dom är slut.

3 Frida:

skriven

Nu har jag hittat tillbaka =)

Men skojar du så smarriga bullarna ser ut! Smaskens!

Kommentera här: