v 40 !

Inte blev det nån bäbis på mitt "gissningsdatum" inte. Som jag hoppats på det....nu är jag så less på min inneboende.
Jag blev så glad i tisdags när jag var hos barnmorskan och hon sa att huvudet var fixerat och den låg riktigt långt ner, redo att komma ut.....MEN det kan ju ändå ta veckor innan den behagar visa sig för oss. Och även om man vet det så kan man inte låta bli att hoppas extra mycket nu. Varenda liten konstig känsla i magen får mig att rycka till och känna efter extraextra :)   Magen har  varit i uppror sista veckan, men det hart nog tyvärr att göra med mina annorlunda matvanor nu för tiden.....surströmming 2 gånger och Pollypåsar i mängder - tillslut säger magen ifrån, men såååå gott det har varit.
Idag ska jag då alltså bara fortsätta hoppas och känna efter och vääääänta, det är ju trots allt närmare än någonsin förr :)

v. 40 och 6 dagar kvar

Kommentarer:

1 Inga-Lill:

skriven

Jag väntade också lite igår=), men bebisen behöver nog lite mer tid på sig. Huvudsaken är att ni alla mår bra. Krama Moa från mig.

2 erika:

skriven

Hoppas att den vill träffa er snart, men det vore ju skönt om Johnny ville bli frisk innan. Se nu till att typ isolera er så att ni inte drar på er någon ny sjuka. Tänker på dig massor och önskar att du får föda SNART!

Kommentera här: