1 december

Dagarna rusar fram nu.....idag exakt 1 VECKA KVAR till The Big Day !!!
Johnny är på sin svensexa i Piteå idag och jag antar att han har det trevligt...det lär ju synas på han imorron om inte annat ;)
 
Jag fick tillslut svar på alla mina mystiska fredagsbrev i form av möhippan förra lördan. Oh, så roligt det var. Ja, allt var kanske inte roligt, fiskspa är INTE att rekommendera!
Annars var det topp - framförallt var det otroligt välplanerat med överraskningar och roliga lekar. Även roliga minnen och massa massa skratt.
Jag skulle så gärna vilja ha bilder från min dag av nån - förbarma er och skicka iväg ett mail eller två :)   [email protected]
Vet inte när jag hade träningsvärk i magen dagen efter av skratt :)
 
Idag har det förmodligen inte undgått att snön har anlänt, och det med besked. Barnen har stått långa stunder i fönstret och öppnat ytterdörren gång på gång för att varje gång imponeras.
Jag var inte sugen på utelek idag, men passade på en stund att gå ut med Moa då Livia sov bara för att hon åtminstone skulle få leka lite.
 
En del julsaker har fått komma på plats idag. Vi har inte så mycket, men nog är det trevligt med lite ljusstakar och stjärnor ändå...barnen blev oxå nöjda med pyntade fönster.
 
De flesta bakar nog julgodis den här tiden på året - här bakar vi negerbollar året om!!! .....Baket slutade med ett långt kvällsbad för båda damerna :) ...och dammsugning för mig.
 
 
 
Har nu försökt en bra stund med fler bilder, men jag ger upp .....håll till godo med lite pärlsocker så länge
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Linnea:

skriven

Negerbollar funkar alltid, vi ska ge oss på att baka pepparkakor idag vi. Det brukar vara kul i början, men sen står jag där själv och bakar ut den där degen, och flickorna är borta. :-) Nu är det verkligen nedräkning till den stora dagen! :-)

Kommentera här: