Min helg

Har haft en toppenhelg i helgen. På fredag kom Eleine på besök. Det var verkligen hur längesen sen som helst, och det va hur trevligt som helst. Hon stannade även lite spontant även över natten så vi hann med en massa surrande, fnittrande, vinande och mys. Även barnen var glada för att hon var här. Det skulle visas show, hopp på studsmattan och lekas frisör. Kul kul kul!!!!









På lördan blev flickorna och jag bjudna på tacos och lek i Kusmark hos Erika och barnen. Även den kvällen var toppentrevlig och alla var nöjda och glada. 





Söndan till sist då,... Upp före skrutt och iväg till Folkparken för att sälja på loppis tillsammans med Pernilla. 
Jag trodde aldrig att det skulle vara så roligt som det faktiskt var. Vi hade tur med vädret, trevligt sällskap och fick även sälja bort mycket av våra grejer. Inga stora förtjänster, men då det mesta kostade typ 5kr är jag rätt nöjd ändå. 
Det vill jag absolut göra om nästa år igen. 



Moa hade även sin andra fotbollsmatch på söndan. Jag har dock ingen aning om slutresultatet, bara att de fick tokstryk (igen) :)
Men men, huvudsaken är väl att de har roligt.  Åsså får de ju fika efteråt. 




Imorron börjar Moa 1:an och då ska jag självklart med. Ska bli roligt att se vart hon ska hålla hus på dagarna nu, och även kolla in nya fröken såklart ;)

Kommentera här: