Ledigt

Dagen började som vanligt med den eviga huvudvärken redan innan jag klivit upp. Jag blir bara inte av med den! Även om den oftast blir bättre under dagen blir jag aldrig helt av med den. Och när det är dags att sova är den där igen. Tar tacksamt emot tips för hur jag ska bli kvitt den för gott. 

Ledig dag idag innebar ett par koppar kaffe till lite inspelat på tv:n till att börja med. Kan hända att jag slumrade en liten stund där oxå. 

Efter lunch traskade jag till Frida och fick nybakat fika och lite surr. Fortsatte sen promenaden runt Byske lite. Det är verkligen långt mellan mina prommisar nu så jag tyckte det var bäst att passa på när jag lix var ute redan. 
Hälsade på Pernilla på apoteket en snabbis oxå. 

På väg hem igen ringde Erika och bjöd på middag, och jag säger inte nej när det serveras fisk :)




Tack o go natt för idag 

Kommentera här: