Med mina tjejer

Äntligen!!!
Som jag saknat mina fina tjejer alltså,.... de hämtade mig tillsammans med morfar i Ånäset på fredagen och det kändes så himla bra att få hålla om dem igen ❤

Vi sov i Bygdsiljum natten till lördag och åkte sen till stugan dit även Johnny kom. 
Morfar o Johnny byggde ett vedhus och jag låg i solstolen. Ja, jag hann även gå med flickorna några svängar till kossorna och katterna :)

Grillade hamburgare till middag och styrde sedan hem till Furuögrund. 



















Idag kände jag av solningen i ansiktet från igår, shit så det har bränt. 
Har kramats mycket med damerna och hoppat studsmatta. 

Det största idag är såklart Moas tappade tand. Jag fick tillslut plocka ut den efter den suttit på sned i några dagar nu. 
Stolt tjej!!!



Nu åker jag iväg till Umeå igen....sista veckan, tjoihooo!


Kommentarer:

1 Inga-Lill och Leif:

skriven

Heja! En tand till :) Härliga bilder!
Kämpa på sista veckan, förhoppningsvis är det värt det :)Kram!

Kommentera här: