Ledigt med flickorna❤

I fredags fick jag hämta hem flickorna till mig igen. Den första hela veckan ensam var äntligen gjord. Stora kramar på dagis och fritids. 

Vi började med ett besök på öppna förskolan där Livia skulle fotograferas. Även Moa fick vara med på några bilder, så jag hoppas på fina syskonbilder. 
Stannade kvar en stund så de fick leka, dega och fika mellis där oxå. 





På kvällen hjälptes vi åt med fredagstacos och myste sen bara i soffan tillsammans. 



Kalasdax för Moa på Leos på lördan igen. Även om barnen blir glada för massa lek där hoppas jag att det dröjer lite till nästa kalas nu, det blir nästan lite mycket av det goda för dem. 
Vi lekte några timmar och avslutade med välbehövlig mat innan vi styrde vidare mot Bygdsiljum. 




Astrid följde med till Bygdsiljum och det var såklart Moa jätteglad för. Det gick hur bra som helst och jag gissar att vi kommer ha sällskap med oss framöver oxå :)
Vi fick fint väder på söndan så då passade vi på att gå till lekparken. 







Hemåt igen på eftermiddan med ännu ett sällskap, mormor ;) 
Hon fick sova över i nya huset för första gången och det är alltid kul med sällskap för oss alla. 

Idag, måndag, har dagis och fritids varit stängt så vi vart hemma allihop. 
Ute en sväng på förmiddan, och sen gjorde vi tjejdag i Piteå med shopping och mat,...Kuuul!!!










Nu får jag behålla mina damer till på fredag igen. 


Kommentera här: