Soffhelg och snööö

Efter cirka 5 veckor med enbart fåtöljer i vardagsrummet fick jag äntligen hem min nya fina soffa. 
Det är väl klart att vi inte direkt suttit i sjön innan, men jag har verkligen saknat  en soffa. Gillar att halvligga och typ halvsova till tv:n på kvällarna under en filt. Nu njuter jag för fullt :)



Jag fick även "inviga" den igår med sällskap av Frida, Sandra och lilla Alva. De gjorde ett oväntat besök på kvällen, trevligt med spontana besök. 



I helgen har jag haft jobbhelg och jobbat de sista dagarna med mina 25%. 
Jag har tyckt att det känts helt ok att jobba timmarna som jag gjort nu, men det är ju självklart att jag vill klara flera timmar som funkar för ryggen. Imorgon dubblar jag tiden och jag håller alla tummar och tår de närmsta veckorna. 

Snön har ju även anlänt i helgen. Vaknade i morse till en vit gräsmatta och en snötäckt bil. Tyvärr regnade det även samtidigt så slasket var såklart oxå där. 
Vad som dock inte var där var mina vinterdäck på bilen, faaan, jag som skulle va på jobbet kl 11!!!
Fick lifta in med en snäll Johnny och barnen som ändå skulle på kalas o lek på Leos. 

På afton hjälpte Johnny mig med bilen och jag följde flickorna till badhuset. Känns lite lyxigt att få träffa dem och rå om dem en del stunder även om det inte är min vecka att ha dem. 
Medan Moa hade simträning roade sig Livia på kanten. 




Alltid svårt att få en bra bild på lilla räsern som aldrig är stilla ;)





Kommentera här: