Hjälp, vilken vecka!!!

Ja, oj vilken vecka jag haft. 
Började måndagen med att svida om till maxikläderna igen. Det var ordentligt nervöst innan, men samtidigt roligt såklart. Och kul var det! Jisses så jag trivdes, iaf dag1 😊. 
Jobbade 2 timmar måndag, onsdag o torsdag. Det fortsätter jag även med till veckan, men sen hoppas jag på att få jobba "på riktigt". Få timmar till en början såklart, men det kan bara öka till det bättre då. Håller tummarna för att kroppen håller. 

I övrigt har veckan bara handlat om min flytt från Furuögrund. 
Vid det här laget börjar väl alla hört att jag flyttar därifrån in till Byske där jag fått hyra ett litet hus. 

Det är tyvärr inte alltid det blir som man tänkt och hoppats, men just nu känns det här som det rätta beslutet. 
Tufft och tråkigt är det, och otroligt jobbigt att börja riva i huset som man bott tillsammans i så många år. 
Jag har mycket kvar att göra än, men det mesta av de stora grejerna är på plats. 

Flickorna och jag har sovit vår första natt i nya huset och det kändes riktigt bra. Fullt och rörigt med flyttkartonger, men allting går. 

Idag, vår första riktiga dag i Byske, tog vi en kort promenad till lekparken på förmiddan innan vi åt lunch. Även Johnny följde med, och det var trevligt. Hoppas vi i fortsättningen oxå kan göra saker tillsammans med barnen. 













Kommentarer:

1 Inga-Lill:

skriven

Fintjejerna! Kan inte hjälpas, men tårarna trillar..... Jag hoppas också att ni (och vi) kan fortsätta ha trevligt tillsammans <3 (inte minst för flickornas skull) Kramar till er alla!

Kommentera här: