Grattis Livia 4 år🎈


Den minsta har idag hunnit fylla 4 år idag, och hon tyckte minsann att hon själv såg större ut i afton. 
Vi har gjort tårta tillsammans, öppnat paket och ätit pizza. I år gillade hon verkligen att öppna paket, frågade efter fler många gånger :)

Även nu när Livia har födelsedag är flickorna inte hos mig och det riktigt krampar i mammahjärtat tyvärr. Som tur var så hade jag en ledig dag idag, så jag kunde hämta hem från dagis o fritids tidigare och fick va med dem en lite längre stund. 
Tråkigt bara att behöva säga hej då, grattis och go natt på annat ställe än hos mig. 
Moa hade det oxå tufft ikväll när jag skulle åka hemåt. Usch, vilka tårar och kramar. Snart är det fredag äntligen och de kommer till mig igen!!!!



















Kommentarer:

1 Inga-Lill:

skriven

Härliga tjejerna! <3 Längtar efter dom ofta, ofta.
Det är helt otroligt att hon redan är fyra.

Kommentera här: