Glad Sommar☀

Fina tjejer idag ❤


Nu har Moa gått ut första klass alltså. Huga mig, så väldans fort detta året har gått. Hon känner sig såklart extra stor då hon till hösten ska börja 2:an. Jag känner mig oxå extra stor (gammal) när jag tänker på vilken klass hon ska till. 
Innan dess ska vi förhoppningsvis ha ett härligt sommarlov tillsammans. 

Det var en proppfull kyrka när vi samlades för examen idag. Vi fick plats uppe på "läktaren" och såg tyvärr inte jättemycket av nånting. Jag sträckte mig extra lång när Moas klass stod framme och sjöng, men annars satt jag bara och lyssnade. 

Klasserna samlades sen utanför för avslutning och fotografering. 





Examenslunchen blev på Lanternan. Kul att ses efteråt några stycken, och framförallt för barnen att det blir nånting roligt just examensdagen. 

Sen hem för att svida om till bättre kläder och iväg till Moravallen för fotbollsmatch. Vi blev några familjer som spelade och allting avslutades med vattenkrig. 
Jag ska väl erkänna att jag mest satt på bänken och tittade på, men jag testade iaf liiite fotboll :)

Hur kul dag som helst verkligen!!!















På söndag 14.30 tar jag oxå sommarlov, ska bara göra klart helgen på Maxi. 

Kommentarer:

1 Inga-Lill:

skriven

Så fina tjejer, och härligt med sommarlov :-)
Kom gärna förbi nån dag! :-)

2 Anonym:

skriven

Härligt med sommarlov! Hur länge blir du ledig då? Kram Li

Svar: Jag börjar om att jobba v32 igen. 7 veckors ledigt börjar snart!!!!!!! Hur är du ledig i sommar?
Sarah och flickorna

Kommentera här: