Tandläkare och cykelpremiär

I morse vaknade jag redan 05 av mig själv. Det krampade och värkte nå jävulskt i ryggen och ner i benen, så det var inte ens lönt att försöka somna om igen. 
Satt mig i soffan och tittade på lite inspelat, och när barnen sen vaknade vid 07 var jag redo att sova igen. Men men, fixade i ordning frukost och myste tillsammans under filtar tills jag skickade i väg Moa till skolan. 

Livia stannade kvar hemma med mig en stund eftersom det idag var dax för tandläkaren. 
Jag blev så stolt över henne där hon snällt satt i tandläkarstolen och gjorde som hon blev tillsagd. Duktiga, duktiga lilla Livia ❤❤❤
Vi hade tränat hemma på att gapa stort innan och det kom hon tydligen ihåg :)
20 tänder hade hon och inte ett hål!





När vi skulle på fotbollsträningen ikväll fick Moa premiärcykla nya hojen. Sadeln måste nog sänkas nån centi, men annars är det nog bara lite övning som krävs för damen. 
Lycka!!!












Kommentera här: